Vilken vecka

Vilken vecka det har varit. Jag som trodde att jag hade min mördarvecka för två veckor sedan, det visade sig bli den här veckan som blev min mördarvecka istället. Har nu jobbat fem dagar i rad med mördarpass och knappt någon sömn. Så jag var ganska sliten efter den veckan, vilket jag tog igen inatt med tolv timmars sömn.

Jag har också införskaffat mig årets första brända axlar och årets första solsting. Men jag klagar inte, det är ju trots allt sommar. Jag får bara se till att dricka mer vatten till nästa gång jag ska sitta ute och ränsa ogräs, eller vad jag väljer att göra i solen. Det behövdes lite stillasittanda, lungt arbete efter den gågna veckan. Nu ska kvällen ägnas åt att sy en sommarklänning, den kommer att sys efter samma mönster som min studentklänning, den här gången har jag dock inte min mamma till hjälp, så vi får se om resultatet blir lika bra den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback