Bakdag

Idag har jag haft en riktig bakdag, jag har bakat en napoleonbakelse som pappa ska få i morgon när vi firar farsdag en dag för sent. Det är hans favoritbakelse, så jag hoppas att den blev bra. Jag har också bakat pepparkakor som jag ska ge till mormor. Det är så himla mysigt att baka, och det är perfekt om det går att ge bort det man bakar, för annars är risken stor att man äter allt själv.

Jag såg Prinsessan och grodan igår, och jag tycker att den är en av de bästa filmer Disney har gjort. Den är precis som de gamla klassiska filmerna, precis så som Disney ska vara. Även om de nyare filmerna är bra, så är de inte i samma stil som de gamla. Jag har hört många som inte tyckt om den här filmen, men jag tycker den är helt underbar, det är helt klart min typ av film! I love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback