Pluggis

Idag har jag varit en riktig pluggis. Vi ska skriva ner en sammanfattning på två sidor av det som vi ska säga i morgon på seminariet, och jag skrev 2 1/4 sida och fick ändå inte plats med allt som jag ville ha med, men samtidigt så KAN jag verkligen inte korta ner det mer. Allt känns så viktigt att ha med. Men samtidigt så mår jag dåligt över att jag inte har gjort mitt bästa i den här uppgiften, som ändå inte är särskilt viktigt... Sikken idiotpluggis jag är!

Dessutom har jag varit på Gallerix och frågade ifall de kan förstora min bild som jag har försökt få förstorat på ArtId, men eftersom de aldrig har öppet på sina öppettider så skiter jag nu i dem och förstorar bilden hos Gallerix istället. Hoppas det går lite fortare där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback