Halloween

Nästa helg är det Halloween och jag sitter och funderar på vad jag ska klä ut mig till. Jag vet iförsig inte vad jag ska göra än, men det verkar som att så många mer verkar bry sig om detta evenemang i år än vad det har varit tidigare år. Så det blir nog inga problem! Det verkar som att det blir att åka ut till Saras land där det går att få det riktigt läskigt.

Så vad ska man klä ut sig till? Jag vill klä ut mig till en läskig figur, det ska vara en kvinna och det ska vara en specifik figur, alltså inte en zombie eller vampyr. Enligt mina efterforskningar så finns det inga onda eller läskiga kvinnor... knappt! Jag har några idéer, men ingen som känns självklar. Är det någon som har något tips?

Det finns ju hur många sådana manliga figurer som helst, som Hitler, Frankensteins monster, Freddy Krueger etc. Men inga kvinnor! Beror det på att det inte finns några onda kvinnor?

En sak som är väldigt bra är att de nu har sett till att Halloween är en helg och Allahelgona en annan, det är hemskt när de två blandas ihop eftersom de är så två vitt skillda saker.



Kommentarer
Kajza säger:

Har du sett sweeny todd? hon tanten i den är läskig! Om du kollar efter läskiga filmkaraktärer kan du nog hitta en del =)



Puss på dig kära syster!

2010-10-25 | 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback