IKEA

Idag var jag, mamma och pappa en litensväng på IKEA. Vilket shoppingbegär jag insåg att jag har, så jag måste åka dit igen. Vi hade lite andra ärenden att uträtta i Linköping, så vi hade inte så mycket tid att gå runt och titta eller handla några större mängder (tur var väl det). Vi gick en liten sväng på nedervåningen och sedan upp till resturangen för att äta lunch. Sist jag var på IKEA var i San Diego, då vi åt söndagsmiddag med min kusin och hennes familj. IKEA där var precis likadant som hemma. Det var rätt skönt att känna sig hemma för en gångs skull under de två veckorna när man blev bombaderad med nya intryck.



Det jag hann med att köpa på vår korta visit på IKEA var en hel del ljus. Bland annat den här ljuslyktan, värmeljus i en större storlek och två olika sorters doftljus. Bär och pepparkakor. Jag har pepparkakorna tända nu och det luktar (l)ju(v)ligt! Så nu är min lägenhet supermysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback