Färdigpluggad

Nu äntligen är jag färdigpluggad, det känns helt fantastiskt bra! Jag har bara en kort bit kvar att skriva, om vad jag tycker om allt PO, PON och Granskningsnämnden för radio och tv på en halv sida. Och så har jag tre kapitel kvar att läsa. Så himla duktig jag har varit! Jag har pluggat konstant, hela dagarna i tre dagar nu. Tråkigt, för jag har inte gjort något annat, men skönt, för att då har jag det gjort. Plus att då vet jag att jag kommer klara av att plugga igen de två veckorna som jag kommer vara borta. Jag kanske till och med hinner plugga lite före nu innan också. Sen när jag har pluggat ifatt allt, då kan jag börja leva ett vanligt, social liv igen!


Kommentarer
Kajza säger:

Guh, va duktig du är kära syster! :D Själv har jag ingen motivation till att plugga nu efter nollningsveckorna. Men det löser sig - sa tanten som sket i vasken :P



Puss på dig!

2010-09-12 | 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback