Plugg plugg plugg

Idag har jag verkligen pluggat hela dagen, jag gick upp klockan nio och har pluggat konstant sen dess. Nu börjar bli trött i huvudet, jag är inte van vid att tänka såhär mycket. Men det är roligt. Jag har lyckats göra klart den första (riktigt jobbiga) uppgiften. Nu har jag bara två kvar, och förhoppningsvis är de mycket enklare. Så nu är den stora frågan, ska jag hitta på något roligt ikväll eller ska jag sitta hemma och plugga? Jag borde egentligen plugga eftersom jag ligger så mycket efter. Men samtidigt kan det vara skönt att komma ut och göra någonting annat. Det är ju ändå lördagskväll...

Vad som händer återstår att se...









Bilder från förra helgen helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback