Rösta

Idag ska jag iväg och rösta, eftersom jag kommer vara i USA den 19:e så kommer jag att rösta idag istället. När jag såg debatten på tv igårkväll så bestämde jag mig definitivt. Det är första gången jag röstar och jag har faktiskt sett till att sätta mig in lite granna i politiken och jag har nu bestämt mig, för det som jag innan trott att jag ska rösta på.

Jag har också en himla massa annat att göra idag, jag måste se till att fixa allt inför skolan. Jag kommer inte hinna allt idag, vilket känns segt, eftersom jag inte kommer att kunna fixa så mycket i helgen, så nästa vecka blir nog en tuff vecka. Men å andra sidan så har jag två veckors underbar semester sen!

Jag blir kattlös igen idag, jag kommer att sakna den lille krabaten, men samtidigt ska deet bli skönt att få städa bort allt hår, att kunna öppna fönstret så jag kan få in lite luft i lägenheten och slippa få fler glas sönderslagna. Men samtidigt kommer det bli ensamt och tomt. Det är så mysigt att ha någon som kommer och hälsar på en när man kommer hem och någon som håller en sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback