Dålig stil

Jag tycker att det är dålig stil att inte svara när man bjuder med någon på något. Det spelar ingen roll om man inte kan eller vill komma, men jag tycker att man åtminstonde ska svara och säga det. Det går alltid att säga nej! Men att inte höra av sig alls är verkligen dålig stil! Och i sådanafall är det bättre att hitta på en vit lögn, bara man kommer med ett svar. Eller varför inte bara vara ärlig och säga att man helt enkelt inte har lust idag? Jag är verkligen inte den som blir sur för att alla jag bjudit inte dyker upp, jag blir däremot sur när de jag bjuder inte hör av sig överhuvudtaget! För mig är det en självklarhet att åtminstonde svara ett kanske eller ett nej!

Är det verkligen så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback