Jag vill...

RESA! Jag är så himla sugen på att ge mig ut och resa, se något nytt och spännande! Men... Det finns alltid ett men! Och oftast är det, precis som med det här fallet, pengarna som är men:et. Jag har en hel del resor som jag lovat göra. Dels ska jag hälsa på Nathalie, dels ska jag och Kajza åka på tågluff, och dessutom har jag lovat Sara att vi ska åka till Thailand.

Mitt största problem att jag mer eller mindre har lovat dem att vi ska göra resan inom ett år, och som det ser ut nu har jag inte råd att åka på någon... Men vem vet? Jag kanske vinner en massa pengar någonstans och kan lyckas ta mig iväg! Jag har precis skickat iväg svar till två tävlingar där man kan vinna en resa. Vi kan ju alltid hoppas på att jag vinner någon av dem, så får jag resa lite! Men frågan är ju hur ofta man lyckas göra det...



Men man ska aldrig säga aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback