Lite låg

Jag känner mig lite låg just nu, jag håller på att bli sjuk var och varannan vecka, men det bryter aldrig ut. Dessutom sover jag sjukt mycket, jag sover mer än mina åtta timmar, och trots att jag försöker hålla mig vaken om dagarna går det inte.

Jag tror att det har att göra med att jag inte gör så mycket just nu, eller jag gör massor! Men att jag inte gör så mycket roligt... Jag hade behövt ha något roligt att se fram emot! Men det enda min närmsta framtid kommer att bestå av är skola och jobb, jag kommer jobba massor nu i april och det är sjukt mycket nu såhär i slutspurten av skolan med uppsatsen och allt. Så jag har heller ingen tid till att hitta på något roligt!

Jag längtar tills min nästa lediga helg, då ska det hända grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback