Min påsk

Jag har haft en helt underbar dag! Först blev det påsklunch ihop med familjen och mormor, sedan satt vi ute hela eftermiddagen, mös, pratade och åt tårta. På kvällen kom allas respektive och vi åt en jättefin tre rättersmiddag! Vi lekte också lekar och spelade kort! Som påsken alltid är, så har även denna varit helt perfekt!

Här är ett par barnvagnar som Kajza gjort till mamma och pappa i påskpresent


Rambo var också fin i sin påsk-scarf


En söt påskkyckling


De äter ur (och på) min hand:


Vi hade våra funderingar på att ställa ut kycklingarna som påskpynt på bordet, men det blev inte så...

Jag fick dessutom ett påskägg fyllt med nötter och mörk choklad av Daniels föräldrar och syster! Jag blir så himla rörd när någon anstränger sig och tänker på mig så!

Hoppas ni alla får en lika härlig påsk som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback