Snäll igen

Så har jag varit snäll igen och jobbat över med ännu en stängning. Min plånbok gillar det, men inte mina fötter! Jag har helt galet ont i fötterna just nu, får hoppas att det går över med en god natt sömn. Får hoppas på en god natts sömn!

Så nu sitter jag här och försöker varva ner efter jobbet, det går sådär. Det tar sådan himla tid innan man riktigt kan slappna av och somna, och förhoppningsvis inte drömma om jobbet. Nog för jag trivs på jobbet, men jag är gärna inte där när jag sover!

Nu över till något helt annat, dessa superfina strumpor hittade jag på Netto för bara tio kronor. Jag vet att jag måste sluta köpa Barbapappa-grejer, men jag kunde verkligen inte låta bli!



Söta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback