South Park

Jag har inte sett så mycket South Park, kanske sådär en tio avsnitt. I går låg jag och Daniel och såg avsnittet "Imaginationland" där de hamnar i ett "fantasiland" där alla människans fantasier finns. Där det finns en mur som skiljer de goda fantasifigurerna mot de onda, och givetvis rivs denna mur... Jag vill undvika att verka nördig så jag kommer inte att berätta mer vad avsnittet handlar om, utan jag vill berätta om min omedvetna reaktion av det.

Kan ni gissa vad som hände?

Jo, rädd som jag är drömmer jag givetvis en mardröm om dessa onda fantasifigurer, framförallt om Manbearpig (som är en figur från South Park). Det lilla jag har sett av serien så tycker jag att den kan vara riktigt rolig, men jag vet inte hur det ska gå för mig när jag drömmer mardrömmar om tecknade figurer...

Här är han förresten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback