Sova

Det är helg igen och det verkar ha blivit en vana för mig att sitta hemma för mig själv på kvällarna för att jag ska upp dagen efter och jobba... Det kan vara mysigt, jag är till exempel uppe i sjätte säsongen av How I Met Your Mother just nu, men ändå. Det är lite tråkigt, framförallt när man ser alla andras statusuppdateringar på facebook och alla verkar ha så mycket roligt för sig. Jag är minsta sagt partysugen just nu.

Men livet är hårt! Och jag behöver verkligen pengarna! Så nu sitter jag här och dricker kvällsthe, för att bli trött så att jag kan somna snart. Jag sov till klockan tio i morse så det lär ta ett tag!

Sov gott nu allesammans! Och jag hoppas verkligen ni njuter av er helg och av allt roligt ni hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback