Andra dagen

Nu har den andra riktiga skoldagen gått och det känns fortfarande bra! Den här kursen verkar vara rätt så rolig ändå, trots att det ska vara den där som-de-alltid-lägger-i-början-med-jättetråkiga-asflummiga-uppgifter-och-ingen-förstår-någonting-av-dem-kursen. Den här går att jämföras med HEL1 för er som har läst den. Men självklart är den sååååå mycket roligare! Men ni förstår vilken typ av kurs det är och jag tycker till och med att den är rolig!

Det som är mindre roligt är att jag har insett att vi har sjukt mycket att göra i bara den här kursen, och på torsdag börjar ännu en. Hur ska jag hinna med allt? Men så känns det kanske alltid i början, det blir nog bättre sen när man har betat av några uppgifter!

Kvällen kommer att bestå av plugg (och den blir förhoppningsvis tidig) för i morgon ska jag få en välbehövlig sovmorgon!


Kommentarer
Sanna säger:

Ja, HEL vill man ju inte återuppleva... :)

2011-08-31 | 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback