Fredag

Idag är det fredag och sista dagen som jag behöver gå upp tidigt på! I morgon kommer det att bli en låååång, välbehövlig sovmorgon. Det är nästan så att jag längtar!

Idag har vi haft två föreläsningar, först en som skulle ge motivation till att plugga (det gjorde den, det var jättebra föreläsare), sedan en som handlade om alkohol, eller hur man ska maximera alkoholens positiva effekter (det gör man genom att inte dricka för mycket)! Efter det var det fixardag på kåren, då man kunde gå dit och få information av en massa företag som kan vara bra att känna till under studietiden, till exempel PiteTaxi och Student Consulting. Sedan tog vi också bussen ut till en second hand-butik i Öjebyn, men jag hittade inget särskilt där, hade velat köpa ett paraply, men alla regngrejer var slut. Inte så konstigt med tanke på att det nu har regnat konstant i tre dygn i sträck.

Nu blir det att ta det lite lugnt ett par timmar, ikväll blir det kåren, då det är "Fråga Olle", Olle Waller kommer hit och ska svara på frågor. Jag tycker visserligen att han är riktigt äcklig, men jag tror ändå att det här kan nog bli en riktigt rolig fredagkväll!

Kommentarer
mormor säger:

Så kul att läsa din blogg. Jag kommer att följa dina äventyr i Piteå. Lycka till med fina lägenheten och studierna Kram

Mormor

2011-08-20 | 10:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback