Läppcerat

Jag har äntligen köpt mig Rosenseriens Läppcerat! Jag tror verkligen inte att det finns något bättre! Förut tyckte jag så om Försvarets hudsalva, men Rosenseriens är ännu bättre! Mina läppar som för tillfället är inne i en torrhetsperiod börjar redan bli bättre, och jag har bara använt det i ett par timmar!

Jag tog med jordgubbssmak (jättegod), men det finns också som lavendel (också jättegod). Ceratet kostar en slant extra men det är absolut värt det eftersom det fungerar så bra, och det gör att läpparna håller sig fuktigare längre! Jag rekommenderar det verkligen!




Kommentarer
Kajza säger:

Det räcker ganska länge också, eftersom man inte behövcer använda det lika ofta. Så jag tror man tjänar in de pengarna i slutet ändå =) Puss!

2011-08-16 | 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback