Mysig söndag

Denna söndag har inte gått i många knop. En lång sovmorgon och långsam frukost, sedan knallade jag och Lina ner till Rebecka och Ida och hälsade på för lite fika. Där blev det mycket snack, tvättande, ett superspontant soffköp av deras granne som höll på att flytta ut. Efter det gick vi alla och handlade på Willys och sedan knallade jag och Lina hem till oss med djupa samtal. Härligt!

Det är verkligen fina tjejer det här! Ska bli kul att spendera de här tre åren med er!

Nu blir det ännu mer mys framför Sex and the city, jag har tänkt se hela serien från början till slut!

I morgon börjar allvaret. Det ska bli riktigt spännande! Jag längtar faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback