Nu åker vi strax...

Nu har jag snart sagt hej då till alla och jag ska alldeles strax gå ut och packa in det sista i bilen! Jag har lyckats få ner mina nio kartonger till sju, så jag hoppas att det går in i bilen! Annars blir det att strunta i ännu fler saker...

Klockan tolv slutar Daniel och då börjar vi åka. Enligt Eniro tar det tolv timmar upp, men vi räknar med ungefär femton, eftersom det kan behövas en del pauser när vi inte kommer att sova något inatt.

Det är lite vemodigt allt det här, och framförallt är det jobbigt att säga hej då till alla. Jag är glad att jag har Daniel med mig upp så att ett hej då åtminstone kan vänta ett par dagar till. Dock tror jag att det kommer att vara det värsta när han lämnar mig ensam där uppe!

När jag skriver igen nästa gång är jag en Pitebo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback