Rödafesten

Jag har börjat sålla lite bland alla aktiviteter, jag har insett att det inte kommer att gå om man vill gå på alla grejerna. Jag behöver mer sömn än den jag får! Dock vet jag inte riktigt vad jag ska välja bort i morgon, då är det radioteater och openstage (och grillkväll på kvällen, men den är en självklarhet)! Men det lutar nog åt att det är openstage som får gå bort!

Här är lite bilder ifrån rödafesten:

Här är en nolla tillsammans med adeln: (det är knappt tillåtet att ta en sånhär bild)


Nollor och Sir Pride:


Journalister:


Mer journalister tillsammans med phösare:


Här är vi utan för husen på studentområdet och samlas innan vi går vidare till kåren:


Alla gör honör och hälsar på adeln:


Här är vi på väg till kåren, med överphösaren i täten:


Alla journalister utanför kåren:


Sedan är det fullt ös på kåren:




Det var inte många som var taggade för att gå upp klockan sju eller halv åtta i morgon bitti, men en annan har faktiskt tänkt att göra det! Tjugo i nio är det morgonmöte! Då gäller det att befinna sig på plats!

Som de säger här:

Kung på natten, kung på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback