Underbara Halmstad

Nu är vi hemnkomna efter en underbar resa till Halmstad, där vi hälsade på min mammas kusin och min mormors syster! Det var jätteroligt att få träffa dem igen, vi räknade ut att det var åtta år sen sist. Det är alldeles för sällan som man träffar sina släktingar! Jag är så himla glad att jag åkte med ner, sådana här småresor gör så mycket av livet! De roliga upplevelserna man får vara med om, de underbara människorna man träffar och de härliga stunderna man har tillsammans med familj eller vänner!

Jag har dessutom fått uppleva lite mer sommar, då vi har haft underbart väder och spenderat så mycket tid vi har kunnat på att ligga på stranden och att bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback