2a advent

Nu är det redan andra advent!

Jag inledde morgonen med ett avsnitt av julkalendern, sedan lussefika med julmusik! Lussekatterna blev jättegoda! Julstämningen kunde inte ha varit större!

I eftermiddag ska det bakas ännu mer lussekatter för ikväll är det glögg-mys tillsammans med världens bästa journalister!



Nu är det inte långt kvar tills jag åker hem, mindre än två veckor! Hemlängtan växer mer och mer för varje dag som går! Jag längtar hem till familjen, vännerna och Daniel såklart!

Julen ska - trots att jag har det mysigt här uppe - firas hemma med familjen, som vanligt.

Jag längtar!

Kommentarer
Anonym säger:

Vi saknar dig!

2011-12-05 | 01:04:50
Bloggadress: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback