Den sista fikan

Då har vi haft den sista fikan! En mysig, men ack så sorglig sista fika ihop med Nathalie innan hon åker, MEN hon kommer så klart hem om ett år lite drygt ("och vänder" som hon själv säger). De senaste gångerna vi har umgåtts har varit lite mer känslosamma än vanligt, men det är väl så det blir. Det känns liksom så konstigt att du ska vara borta så himla länge, de tre månaderna i Paris är ingenting mot ett helt år!

Jag har visserligen planerat att komma och hälsa på dig, och om inget oförutsägbart inträffar så blir det så! Då blir det inte fullt lika lång tid! Men jag vet att du kommer att få en underbar tid och du kommer att få uppleva så himla mycket roligt där borta!

Jag kommer verkligen att sakna dig min älskade vän, men jag hoppas att du njuter av varenda stund och att du får det helt underbart!

Vi ses i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback