God morgon!

Just nu sitter jag och dricker av mitt nya yogi the, med smak av choklad och kanel. Supergott! Jag har äntligen börjat få ordning på mina sömnvanor, intressant, jag vet! Men jag vill verkligen tipsa om att sova länge, för det är så otroligt skönt! Och jag är aldrig trött längre, jag ser till att sova åtta till tio timmar varje natt. Och det blir verkligen VARJE natt! Det är hur skönt som helst, och jag är pigg och glad hela dagarna och trött på kvällen så jag somnar lätt och sover som en stock hela natten. Det är helt underbart! Sömn är helt klart underskattat!

Nu väntar en fullspäckad dag, strax kommer Kajza (där kom hon) och så ska vi iväg till mormor för en fika. Efter det blir det skidor och ikväll blir det spelkväll hos Nathalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback