Fullt upp även idag

Nu är jag hemma igen efter en supermysig kväll hemma hos Sara, vi lagade en trerättersmiddag och såg på dum & dummare. Bättre film får man leta efter! Till förrät blev det avakado med chili- och paprikaost, till varmrätt vart det flaskkottletter, lövbiff och rotfrukter i ugn. Och till dessert var det glass, grädde och bär. Mycker smaskigt!

Nu ska jag iväg för att ha seminarie i skolan, det känns sådär. Vi i vår grupp har inte riktigt koll på vad vi ska säga eller vad det hela handlar om, diskurs! Ett mycket krångligt begrepp, men jag hoppas att jag har lite koll och att det går bra ändå!

Sedan är det hem och packa inför morgondagens tripp till Falun! Och så ska en liten myskväll ihop med älsklingen få plats med, det går ju ett par dagar innan vi ses igen så då behövs det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback