Jag bara kände mig väldigt flummig...

Något som jag verkligen har börjat uppskatta hos mina vänner den senaste tiden är när de uppskattar mina (eller varandras) kanske lite mer annorlunda sidor. Alltså de sidorna som är lite mer personspecifika, de som för det mesta är lite underliga och lustiga. Jag älskar när vi kan skratta åt det, men inte på ett elakt sätt, utan snarare med kärlek.

Jag tror att det framförallt har att göra med att vi mognar, att man inte behöver "vara som alla andra" som det var under högstadietiden. Även om jag själv aldrig skulle klara av att vara på ett visst sätt, tycka på ett visst sätt eller göra en viss sak, så kan jag ändå se glädjen i att någon av mina vänner gör det, och gemensamt skratta åt det, på grund av det är en så pass udda sak. Jag gillar framförallt när mina vänner kan uppskatta sådana saker hos mig, utan att tycka att jag är konstig! Jag gillart starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback