Lååång helg

Nu går jag på helg! Seminariet gick verkligen bra, eller bra, vi hade bara en sån himla tur! Vi var tre grupper av fem som hade bestämt oss för att ta "Ung & Bortskämd" så alla tre grupperna fick redovisa samtidigt, vilket gjorde att vi inte behövde säga särskilt mycket. Men som vanligt är man alltid mer orolig för ett seminarie än vad man behöver vara!

Nu håller jag istället på och packar för morgondagen. Klockan halv sex ringer väckarklockan och klockan halv sju går tåget mot Falun (vad hände med att inte gå upp tidigt?). Det kommer att bli en lång och härlig helg fylld med slapp, mys och en massor välbehövlig kvalitetstid ihop med min kära lilla syster! Härligt härligt! Så länge som jag har pratat om att åka upp, så har jag äntligen tagit tummen ur arslet och gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback