En låååååång dag

Idag kommer att bli en rysligt lång dag på jobbet, jag jobbar nämligen 10-21, vilket verkligen är hela dagen! Så särskilt mycket annat hinns inte med. Det är dessutom student idag så vi får se hur mycket folk det blir, jag kan tänka mig att många som reser en bit för att gå på någons student gärna stannar och äter något hos oss innan. Men fördelen med att det är mycket folk är att dagen går fort. Nackdelen är att jag kommer att vara helt slut ikväll!

Det är nu (eller för ungefär en vecka sen) fyra år sen jag tog studenten! Och jag avundas de som får göra det! Studentveckan är bland det roligaste jag har varit med om, vi hade så himla roligt! Jag hoppas att årets studenter verkligen njuter, det är en fest som aldrig kommer åter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback