Mmm

Jag träffade Kajza en sväng inne i stan förut, vi hade det jättemysigt och satt på en parkbänk och bara pratade. Jättehärligt! Vi gjorde också sällskap hem efter att hon hade träffat sin kompis och jag hade sprungit.

Men när jag ändå var på stan så tog jag mig en sväng för att se om jag hittade något på rean, jag hittade inte särskilt mycket. Men jag köpte ett glasögonfodral till mina solglasögon och två stycken supergoda duschkrämer. Den ena med kakaosmak och den andra med kaffesmak. Den med kaffe är min absoluta favorit! Den luktar jättegott och lukten är dessutom väldigt stark! Mmmm! Jag som tycker kaffelukten är så himla god! En duschkräm för mig helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback