Onsdag

Det är bara onsdag, den här veckan har kännts jättelång. Det gör verkligen ingenting! Jag gillar när tiden inte bara flyger förbi! Det är säkert för att jag har gjort en massa den här veckan, och jag har en massa mer att göra, som gör att tiden inte går så fort! Eller så är det vädret!

Idag har jag suttit hela dagen med uppsatsen som jag ska opponera på i morgon. Att opponera är verkligen tråkigt och den här uppsatsen var riktigt svår att opponera på! Men efter i morgon så är det över!

Nu ska jag iväg och jobba lite, det blir ett kort pass på 4 ½ timme, så det känns rätt lagom. Det är skönt när man hinner med mer än att bara jobba!

Idag kommer också den lilla hem och stannar hemma i tre lååååånga månader! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback