Pappas födelsedag

Idag har vi firat pappas födelsedag. Jag och Kajza åkte ut till honom med första bussen i morse klockan halv sex och överraskade honom. Det är synd att jag inte fick någon bild på hans min när han tittade ut genom fönstret när vi stod utanför och sjöng för honom med ballonger och tårta! Den var oslagbar!

Han blev riktigt överraskad och glad. Vi åt frukost tillsammans och så tårta på det! Sedan blev det tårta igen när Kalle kom på eftermiddagen och så fick vi en jättegod kvällsmat med fläskytterfilé och béarnaisesås!

Av oss har pappa fått en kryssning och av mamma så fick han en assnygg slips!


Här är mockatårtan jag bakade:


Här är Kajza efter frukosten:


Här är pappas fina slips som han fick:


Och här bråkar vi:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback