Rädda Arbis

Arbis håller på att gå i konkurs och kommunen är inte riktigt villig att hjälpa till. Trots att det här ska vara en kulturstad så verkar de inte riktigt bry sig om kulturen här. För mig har Arbis betytt så otroligt mycket och under långa perioder har det varit mitt andra hem. Eller snarare mitt första hem eftersom mer tid spenderades på Arbis än någon annan stans.

Arbis är bland det bästa jag har varit med om, om det inte till och med ÄR det bästa! Det finns ingen annan än Robin som erbjuder unga och amatörer en sådan här chans och det vore hemskt om Arbis skulle tvingas läggas ner och försvinna!

Därför ber jag Er nu om att göra det lilla, skriva på denna namnlista för att hjälpa till att rädda Arbis!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback