Semlor

Nu har jag bakat en massa semlor! Jag har inte smakat dem än, jag väntar på att Daniel ska komma och så ska vi provsmaka dem då! De jag gjorde till honom blev riktigt bra (hoppas de smakar lika bra förstås). Medan de jag gjorde till mig själv vart en flopp, de blev alldeles platta, så de fick inte vara med på bild. Men förhoppningsvis smakar de bra! Det är inte det lättaste att baka utan mjöl! Jag har dessutom gjort dem helt själv, jag har gjort både brödet och mandelmassan. Egengjorda semlor är det godaste!

Jag ska ta med mig ett par till mormor också när jag ska dit på onsdag! Men är det någon annan som vill ha så finns det semlor här! Ett tag till i alla fal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback