Hoppas hoppas hoppas

I april i vår kommer vi att ha tre veckor praktik. Jag håller på för fullt att leta efter en praktikplats. Jag har redan fått ett nej av två tidningar, eftersom de redan har fullt. Men, jag har några kanske.

Jag har ett kanske som jag verkligen hoppas på blir ett ja. Det är ett ställe som jag har varit på tidigare. Förhoppningsvis räknas det som en merit. Jag har ett antal ställen, platser eller tillfällen som jag räknar till "de bästa i mitt liv", det stället är ett sådant. Förstår ni då hur gärna jag vill dit?

Dock kommer det att dröja tills efter nyår innan jag vet hur det går.

Så nu är det bara att vänta... Vänta och hoppas. Hoppas och vänta.

Jag skulle bli så oerhört glad om jag får praktikplats där. Jag vill, jag vill, JAG VILL!

Hoppas hoppas hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback