Första dagen av redaktionsövningen

Nu är första dagen av redaktionsövningen avklarad. Det har faktiskt gått bra. Jag ha hunnit producera två artiklar och börjat med en tredje, men den orkade jag inte göra klart så jag ska fixa den nu istället.

Dagen började klockan nio, jag och David (som var kvar längst av alla) gick hem klockan nio på kvällen. Såhär länge har jag ALDRIG varit i skolan någonsin. Fast å andra sidan var jag faktiskt ute två timmar på presskonferens och gjorde intervjuer. David, stackarn hade suttit inne i skolan hela dagen.

I morgon säger de att det är den värsta dagen. Då kommer vi antagligen att sluta betydligt senare. Vi pratade om att vi skulle ta med oss täcke och kuddar och sova över på skolan. Får se om det blir av, men det vore ju mysigt.


Nu på kvällen kom söta Emelie förbi och gav mig en för tidig födelsedagspresent eftersom jag inte kommer att vara här uppe när jag fyller år. Ett jättefint ljus! Och jag som tycker så mycket om ljus! Jättegulligt!

Tack Emelie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback