Tentaplugg

Idag har jag verkligen inte gjort något annat än att tentaplugga inför tentan i tidningsjournalistik i morgon. Jag har suttit i soffan precis hela dagen och läst, läst och läst. Enda gången jag har gjort något annat var när jag gick bort till skolan för att låna en bok, som jag sedan läste. Igår läste jag Reporter-boken, idag har jag läst På väg mot medievärlden 2020 och Intervjuteknik. Så nu börjar huvudet bli riktigt segt! Därför blir det att ta en promenad ut i den kalla luften. Det har varit jättefint väder idag. Dimmigt som i Lützen och frosten har legat kvar på träden hela dagen. Det känns nästan som snö!

Efter promenaden blir det att skumma igenom Reporter-boken en gång till och sedan hoppas på att jag kan somna tidigt ikväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback