Häger-föreläsning

Idag har vi haft en sextimmarsföreläsning. Det är nog den längsta föreläsning jag någonsin har varit på. Och kanske också den bästa, det ska i sådana fall vara Inger Hansson som ska kunna tävla med den här!

Björn Häger har skrivit två av våra kursböcker och är en otroligt duktig journalist. Han har idag föreläst för oss om intervjuteknik. Alla har suttit som förhäxade och lyssnat! Jag har lärt mig så sjukt mycket! Det ger så himla mycket mer när det är en intressant person soms står och föreläser!

Jag har faktiskt bara lånat hans böcker, jag fösöker låna all min kurslitteratur så slipper jag lägga ut en massa onödiga pengar på den, men hans två böcker ska jag ta och köpa! Eller nej, jag ska önska mig dem när jag fyller år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback