Luleå

Idag har vi varit i Luleå och ställt frågor till folk på stan. Riktigt kul, men det kan vara lite svårt att få folk att ställa upp, framförallt om man ska ta bild. Men då gäller det att lägga på charmen så får man till det! Vi gjorde också ett studeibesök på NSD (Norrländska socialdemokraten) vilket var mycket spännande! Det fick mig verkligen att fundera på var jag ska söka praktikplats till i vår. Vi fick tipset att söka dit där man sedan vill jobba. Och jag som inte har bestämt mig var jag vill jobba än! Jag behöver ringa om praktikplats snart dessutom! Gärna den här veckan! Aaaah!!!

Eftermiddagen spenderades hemma hos Jenny med fika och anteckningsavskrivande! Nu blir det kåren för barutbildning! Jag ska ju stå i baren där så småningom! Och vad jag ska äga där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback