Nu gör jag saker som inte är bra

Jag hittade ett par gardiner på ellos.com, som är precis sådana som jag vill ha i mitt kök. Jag ska byta ut de vita jag har nu och sätta dem i vardagsrummet. Istället ska det tillkomma ett par marinblå i köket. Det kanske inte ser så bra ut nu när det fortfarande är gula tapeter i köket. Men så fort de har målat om, som de ska göra nu under hösten, så kommer det att bli skitsnyggt! De nya gardinerna kommer att matcha mina mörkblå möbler som jag har i köket.

Dessutom kostade de bara 95 kr, så det är ju inte så farligt!

Men! Deras lägsta belopp att handla för är 200 kr. Så då var jag ju tvungen att handla lite mer... suck! Hur ska jag ha råd med detta nu när jag är en fattig student? Men, eftersom jag verkligen vill ha de där gardinerna, så var jag ju tvungen. Det blev lite underkläder, som i och för sig alltid går åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback