Gårdagen: On air

Vi visste att vi skulle jobba skarpt. Men inte vad vi skulle göra. När vi kom till skolan sa lärarna:
"Såhär ser dagens tablå ut. Tre radioprogram, och så nyheter emellan. Gör vad ni vill" Typ.
 
Så då var det bara att sätta igång. Jag fick vara programledare i två program. Det var skitkul! Första gången gick det väl sådär. Datorn hängde sig, så det blev tyst i radion en liten stund. Men en timme senare fick jag göra revansch. Och det gick smärtfritt. Inga djupare diskussioner kanske, men det kom iallafall ut ljud. Och kul hade vi!
 
Nu ska jag iväg till skolan för ett försök till att tenta av mixerbordet. Klarar jag det får jag sända radio själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback