Längtar hem

Just nu sitter jag mest och längtar hem. Det var så himla skönt med en vecka där jag bara kunde ta det lugnt. Det var så skönt att inte ha några krav, några måsten. Några deadlines.

Det bästa var när jag strosade runt med min kamera och tog bilder, på Rambo, på pappa och Kalle när de jobbade, på Emelie när hon hälsade på kycklingarna. Eller när jag såg en kyckling kläckas, när jag gallopperade, när mormor berättar om sina pinsamheter, när vi spelade spel, när jag lagade finmiddagar, när vi var på restarang och åt, när vi åt tacos, när vi badade med bara levande ljus som belysning, när min vasaloppet-app sa att Kajza hade gått i mål, när jag fick mig ett nytt sommarjobb, när jag köpte mig min kamera...

Det var en helt underbar vecka!

Jag längtar tillbaks hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback