Kårkväll

Jag har nog aldrig haft så nära till en förfest förut. Bara tre dörrar bort bor David E. Eftersom det var så pass nära vågade jag ha med mig systemkameran. Varför inte blanda en fest med lite lärdom? Nedan kommer ett urval av resultaten, tagna av både mig och andra festdeltagande.

Efter förfesten gick vi till skolan för att se en konsert. Vi kom lagom till mitten av sista låten. Sedan var det dags för Kåren där det var Bollywoodtema.

Här är Rebecka spådam:


Här vill hon mörda David:


Partypinglan Ida:


Läser böcker (när det är fest?):


Karin blir rädd när jag ger henne kärlek:


Här lär Julia mig lite häftiga grejer man kan göra med kameran:




Egentligen ska man fixa till bilderna efteråt, men eftersom vi inte har gått igenom photoshop än så får det vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback