Bäckisfest

I går var det Bäckisfest. Då öppnar alla de (som vill) som bor på studentboendet Bäckis sina dörrar och det är fritt fram att komma in och kalasa i de öppna lägenheterna. En riktigt rolig grej faktiskt.

Jag började med att ta en Skriet-bild på David. Målningen ni vet? Av Edvard Munch, som såldes för 800 miljoner kronor häromdagen. Det hela eskalerade i att jag antog mig utmaningen att ta Skriet-bilder på ALLA som var på festen för att sedan lägga ut dem på facebook. En rolig utmaning, men det var också det jag ägnade hela kvällen åt.

Bilderna blev kanske inte de bästa, eftersom jag inte är någon proffsfotograf, men det är i alla fall en rolig grej. Dock fick jag en hel del tips under kvällen. Och jag har lärt känna väldigt mycket nytt folk. Jag kanske skulle prova att sälja bilderna, 800 miljoner kronor gånger 76 bilder blir en hel del pengar!

Här är några exempel:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback