En typisk lektion för Karin

Karin gör inte så mycket vettigt på lektionerna. Hon leker mest. Idag har hon suttit och skickat meddelanden till mig. Hon har dessutom planerat vår framtida radioproduktion. Kanske går det att göra någonting om det i en b-uppsats? Sedan skriver hon kärleksmeddelanden på folks händer, med massor av hjärtan. Hon tittar på Ugglor som blinkar i presentationerna och tänker på hästar.

Detta är resultatet av en typisk lektion för Karin.



Har du lyssnat överhuvudtaget idag Karin?

Kommentarer
Karin säger:

Jag gillar hästar, hjärtan och ugglor. Det är inte mitt fel att allting annat känns irrelevant när jag tänker på djur och kärlek! <3

2012-05-04 | 13:32:22
Bloggadress: http://kakanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback