Dokumentärfilmare

Från och med idag kan jag titulera mig som dokumentärfilmare.
 
Men det är inte i reportage-/dokumentärfilmskursen, som jag tänkt gå. Jag hann vara där i en kvart, innan jag kände att den inte var något för mig. 
 
Så fort vi fick chansen sprang jag och Nicole och bytte. Till projektkursen. Nu får vi göra det vi vill. Lära oss hur man gör en dokumentärfilm - och faktiskt göra det!
 
Vi har inte fått tag i läraren för kursen än. Men vi har ändå kommit en bit i vårt arbete. Vi har bestämt vad vår dokumentär ska handla om. Och hör och häpna! Det är inte om miljö (fast det var förstås det första vi tänkte på). Den här dokumentären ska handla om en katt. 
 
Ni kan ju redan nu lista ut att det här kommer bli en känslosam och riktigt stark dokumentär. Jag är taggad!
 

Kommentarer
Sanna säger:

Gilla starkt! :)

2012-11-16 | 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback