Fint brev

Igår när jag hämtade min post på väg till skolan hade jag fått ett handskrivet brev från Scandic. Jag såg inte handstilen till en början, utan tänkte att det måste vara någonting från när jag och Daniel bodde på hotell när vi var i Göteborg. Det slog mig aldrig att det inte var ett Scandic-hotell vi bodde på. 
 
På vägen till skolan öppnar jag brevet. Det var från min kära syster. Jag borde ju ha kännt ifen handstilen, om jag kollat noga! Hon hade skrivit brevet när hon var i Stockholm förra helgen. Hon berättade bland annat om Lady Gaga konserten hon var på och att de hade blivit tilldelade parfymer medan de stod i kön. Och gullungen skickar då en parfym till mig!
 
Hur sött som helst! Parfymen luktar dessutom supergott!
 
Tack du kära syster! Det värmde verkligen i höstkylan!
 

Kommentarer
Syster säger:

Namen kära syster då! Vilket fint inlägg! Det var viktigt för mig att du skulle få en så därför snodde jag åt mig några extra. Visst luktar den supergott! Och vilken fin bild!! :D puss på dig kära syster!

2012-09-06 | 08:50:50
Bloggadress: http://lyckopalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback