Luleå

Nu sitter jag utanför bussväntsalen i Luleå och väntar på bussen till Piteå. Eller först och främst väntar jag på att något ska öppna så jag kan köpa mig lite frukost. Men sen väntar jag på att bussen ska gå. Dock har jag två och en halv timme till att vänta.
 
Härligt med söndagmorgnar!
 
Sov inget vidare på tåget inatt heller. Klockan tre vaknar jag av att en tjej i min kupé går upp för att gå på toa. En annan tjej vaknar också och ropar "Varför låter det så konstigt?" Sedan slänger hon sig mot fönstret och fösöker öppna rullgardinen. Ett starkt neongrönt ljus lyser upp hela kupén och tjejen vid fönstret skriker "Vad är det som händer? Vad är det som händer!?!" 
 
Tjejen som gick upp för att gå på toa verkar vara mer vaken än den här tjejen som fortfarande försöker få upp rullgardinen, "det är ingen fara" sa hon lugnt och den panikslagna tjejen lägger sig ner och somnar igen. 
 
Efter det hade jag lite svårt att somna.
 
 
Passar på att lägga upp en bild på min nya familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback