Nu ni

Under de här tre veckorna som jag har gått i skolan, har jag känt mig ganska stressad. Det har varit mycket att läsa och att göra. Och då har jag bara haft skolan att tänka på.
 
Men nu ni. Nu ser det annorlunda ut. Nu har jag ännu mer att göra. Jag har fått en mentor som ger mig en massa läxor, jag är i ledningsgruppen för skolmagasinet som innebär jättemycket ansvar och dessutom bestämde jag mig där för tre veckor sedan att i år, i år ska bli ett riktigt pluggår. 
 
Hur ska nu det här gå? 
 
Det kommer att bli fullspäckat. Det kommer bli mycket att göra. Och det kommer bli jobbigt! Men OJ vad jag kommer att lära mig. Och OJ vilken bra journalist jag kommer att bli tack vare allt extra jag gör!
 
Trots stress och utmattning är jag väldigt taggad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback