Rensat bilder

I dag har jag inte gjort många knop. Men ändå en hel del nyttigheter. Jag är sjuk och har stannat hemma från jobbet. Men orkar inte bara ligga i soffan utan att göra något vettigt. Därför har jag rensat bland mina bilder på datorn. Dryga 17 000 bilder har nu reducerats ner till 14 900. 
 
Det har inte bara tagit hela den här dagen, jag började rensa ett par timmar redan när jag satt på tåget hem i våras. Och nu är det äntligen klart! Men det har inte bara varit jobbigt. Det har varit kul också!
 
Jag är så himla glad att jag har så mycket bilder som jag har. Det väcker många minnen och känslor. Som de här, från min tid på Arbis. De känns lite extra bra att lägga upp de nu, eftersom jag var där på Pink Club i fredags tillsammans med Sanna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback